ברשת מעבדות טקפון מתמחים בכל סוגי התיקונים והחלפת הרכיבים למוצרי MEIZU

תיקון מסך למכשירי מייזו – MEIZU MX4

.

ברשת מעבדות טקפון מתמחים בכל סוגי התיקונים והחלפת הרכיבים למוצרי MEIZU

נשבר לכם המסך של המייזו? זקוקים לתיקון המכשיר? 

המסך לא עובד – תצוגה שחורה או לבנה?

 

 

מעבדת טקפון התחילה לתקן מכשירי MEIZU הרבה לפני השיווק בארץ ע"י היבואנים והרשתות שצצו בכל רחבי הארץ והרבה לפני היבואנים קטנים שהביאו את המכשיר לארץ בכמויות קטנות יחסות מעבדת טקפון מתמחים בתיקוני MX4 החל מראשוני הלקוחות שהביאו את המכשיר לארץ בצורה עצמאית (מפה לפה) או בהזמנה דרך אתרים סיניים ועוד… יש לנו ניסיון רב בתיקונים למייזו על שלל הדגמים הקיימים. מעבדת טקפון לא מוכרת מכשירי MEIZU אלא רק מתמחה בתיקונים .

 

רק לאחרונה "גילו" הרשתות הגדולות והמעבדות הרגילות את מכשירי MEIZU דגם MX4 – שימו לב למי אתם נותנים את המכשיר לתיקון.

.

מעבדת טקפון מתמחה בתיקונים של מכשירים מכל העולם וכל החלקי חילוף שלנו מגיעים ישירות מהספק המקורי בסין ע"י איש צוות שלנו שטס לסין בתדירות גבוהה ודואג לחלקים האיכותיים והטובים ביותר. לכל החלקים יש אחריות ישירות מהיצרן.

 

 ניתן לקבל את השירות בסניף תל אביב או בכל אחד מסניפי טקפון הקרוב לביתכם: לחץ כאן (סניפים)

 

קצת על תיקון מסך MX4 :

ישנם מספר סוגים של מסך למייזו ….

מסך מקורי – חדש כמובן. בדרך כלל מורכב על מסגרת קומפלט ע"י דבק (ספוג) למנוע מכות בצדדים.

מסך מחודש – מסך שהוחלף מסך פנימי או טאצ חיצוני – המסך זול יותר ופחות חזק ויש מספר סוגים של מסכים "חליפי" במחירים זולים מהמקורי.

המסכים המקוריים שלנו – ישירות מהמפעל בסין וכל מסך עובר בדיקה ע"י טכנאי שלנו כבר בסין.

המסכים החליפי שלנו – יש מספר סוגים וגם פה אנחנו דואגים לאיכותיים למרות שהשתדלנו להביא את המחיר הזול ואיכותי.

דבר חשוב לא פחות! במידה ויש בעיה נוספת שלא התגלה לפני התיקון או שבוצע בטעות ע"י טכנאי ופגע בחלק אחר (בסופו של דבר אנחנו בני אדם) ולכן חשוב להגיע למקום מנוסה וכמובן שיש לנו מלאי חלקים לכל סוגי התיקונים! 

 

 

פנו אלינו ונשמח לתת לכם שירות – החלפת מסך/תיקון/מכירת אביזרים ועוד.

.להצעת מחיר ובירורים נוספים לחצו כאן וכתבו לנו – 'צור קשר'

 

 

 

תגיות נוספות:

החלפת מסך למייזו, תיקון מסך מייזו, תיקון מסך ל-MEIZU, החלפת מסך MEIZU MX4, תיקון מסך MEIZU MX4, תיקון/החלפת מסך מייזו אמ.אקס4, מייזו אם.אקס 4, מעבדה למייזו, מסך מייזו MX4 שבור, מסך זכוכית למייזו MX4, החלפת מסך למייזו מקס4, החלפת/תיקון מסך למייזו/MEIZU/MEIZU MX4/מייזו אם אקס 4, מעבדה למייזו MX4, תיקוני מעבדה מייזו MX4, מעבדת תיקונים למייזו MX4, תיקוני MEIZU MX4, תיקון מסך מייזו אמאקס4, מסך למייזו MX4,

 

מעבדה/מעבדת לתיקון/תיקון/תיקונים/שרות/יבואן מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4,מעבדה/מעבדת מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4 תל-אביב/בתל-אביב,תיקון/תיקונים/החלפה/החלפת מסך/זכוכית/תצוגה/טאצ/מגע/שבר למייזו/לMX4/מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4 תל-אביב/בתל-אביב,מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4 נשבר/שבור/תיקון/החלפה מסך/תצוגה/זכוכית/תצוגה/טאצ תל-אביב/בתל-אביב,תיקון/תיקונים/החלפה/החלפת מסך/זכוכית/תצוגה/טאצ/מגע/שבר למייזו/לMX4/מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4 בזול/זול/מומלץ/מקורי/מקצועי תל-אביב/בתל-אביב,מייזו/מיזו/meizu/meizo/mizo/MX4 נשבר/שבור/תיקון/החלפה מסך/תצוגה/זכוכית/תצוגה/טאצ בזול/זול/מומלץ/מקורי/מקצועי תל-אביב/בתל-אביב,

 

 

 

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.