ברשת מעבדות טקפון מתמחים בכל סוגי התיקונים והחלפת הרכיבים למוצרי HUAWEI

תיקון מיקרופון לוואווי – Huawei Mate 7

.

ברשת מעבדות טקפון מתמחים בכל סוגי התיקונים והחלפת הרכיבים למוצרי HUAWEI

נשבר לכם המסך של הוואווי? זקוקים לתיקון המכשיר? 

המסך לא עובד – תצוגה שחורה או לבנה?

 

 

מעבדת טקפון התחילה לתקן מכשירי HUAWEI הרבה לפני השיווק השיווק בארץ ע"י היבואנים והרשתות שצצו בכל רחבי הארץ והרבה לפני היבואנים קטנים שהביאו את המכשיר לארץ בכמויות קטנות יחסות מעבדת טקפון מתמחים בתיקוני מט-7 (MATE 7) החל מראשוני הלקוחות שהביאו את המכשיר לארץ בצורה עצמאית (מפה לפה) או בהזמנה דרך אתרים סיניים ועוד… יש לנו ניסיון רב בתיקונים למייזו על שלל הדגמים הקיימים. מעבדת טקפון לא מוכרת מכשירי HUAWEI אלא רק מתמחה בתיקונים .

 

רק לאחרונה "גילו" הרשתות הגדולות והמעבדות הרגילות את מכשירי HUAWEI דגם MATE 7 – שימו לב למי אתם נותנים את המכשיר לתיקון.

.

מעבדת טקפון מתמחה בתיקונים של מכשירים מכל העולם וכל החלקי חילוף שלנו מגיעים ישירות מהספק המקורי בסין ע"י איש צוות שלנו שטס לסין בתדירות גבוהה ודואג לחלקים האיכותיים והטובים ביותר. לכל החלקים יש אחריות ישירות מהיצרן.

 

תיקון מיקרופון שיחה וואווי מט 7 Huawei Mate  – מיקרופון תחתון המשמש לשיחה רגילה

תיקון מיקרופון רמקול ספיקר וואווי מט 7 Huawei Mate – מיקרופון עליון המשמש לשיחה במצב ספיקר

 

קצת על התיקון :

מכשיר החוואווי מט 7 Huawei Mate סגור בצורה שקשה לפתוח ודורש ניסיון ומיומנות אחרת יהיה גרם נזק נוסף למכשיר.

רכיב המיקרופון בוואווי HUAWEI MATE 7 שונה ומיוחד משאר המכשירים וההלחמה (מיקרופון עליון) צמוד לרכיבים שעלולים להיפגע ודורש מיומנות הלחמה.

 

 ניתן לקבל את השירות בסניף תל אביב או בכל אחד מסניפי טקפון הקרוב לביתכם: לחץ כאן (סניפים)

 

 

 

פנו אלינו ונשמח לתת לכם שירות – החלפת מסך/תיקון/מכירת אביזרים ועוד.

.להצעת מחיר ובירורים נוספים לחצו כאן וכתבו לנו – 'צור קשר'

 

 

 

תגיות נוספות:

תיקון

 

תיקון מיקרופון שיחה לוואווי מט 7 Huawei Mate,תיקון מיקרופון שיחה חוואווי מט 7 Huawei Mate,תיקון מיקרופון שיחה לחוואווי מט 7 Huawei Mate, תיקון מיקרופון רמקול ספיקר לוואווי מט 7 Huawei Mate, תיקון מיקרופון רמקול ספיקר חוואווי מט 7 Huawei Mate,תיקון מיקרופון רמקול ספיקר לחוואווי מט 7 Huawei Mate,תיקון החלפת שמע מיקרופון חוואווי מט 7 , מיקרופון שיחה בוואווי לא עובד, לא שומעים אותי בוואווי MATE 7 , תיקון שמע וואווי HUAWEI MATE 7 , 

מעבדה/מעבדת לתיקון/תיקון/תיקונים/שרות/יבואן וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7,מעבדה/מעבדת לוואווי/וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7 ,תיקון/תיקונים/החלפה/החלפת מיקרופון/שמע/רכיב-שמע/מיק/אוזניה לוואווי/וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7 ,וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7 נשבר/שבור/תיקון/החלפה מיקרופון/שמע/רכיב-שמע/מיק/אוזניה ,תיקון/תיקונים/החלפה/החלפת מיקרופון/שמע/רכיב-שמע/מיק/אוזניה לוואווי/וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7 בזול/זול/מומלץ/מקורי/מקצועי ,וואווי/חוואווי/ואווי/MATE7/HUAWEI/MATE-7 נשבר/שבור/תיקון/החלפה מיקרופון/שמע/רכיב-שמע/מיק/אוזנייה ,

 

 

 

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.