אי אפשר לנתק תקשורת מהקמת עסק. תקשורת, על מושגיה השונים, היא קריטית להצלחה של עסק. בין אם מדברים על תקשורת בין-אישית הכוללת פרסום בשלל מדיות שונות:

פרסום בעיתונות, פרסום אינטרנטי ופרסום חזותי (גם היום עדיין עוברים מבית לבית ומשאירים פליירים בתיבות הדואר או תולים פלקטים גדולים ומעוצבים בראשי חוצות). עם זאת, אחד ממושגי התקשורת שנוטים להתעלם מהם שלא בצדק הוא התקשורת הפיזית בין בעלי העסק והעובדים.

בשנות התשעים החלו חברות היי טק להשקיע ברכישת מכשירים סלולאריים מחברות הסלולאר, בכדי להעניק לעובדיהם. בסופו של דבר, השקעות אלו במערכות תקשורת זמינות תרמו לשני הצדדים: מחד, העובדים היו מרוצים כיוון שקיבלו תוספת חביבה מעבר לשכר הקבוע שלהם. מאידך, המעביד קיבל כלי זמין ליצור קשר עם העובדים שלו. וכך הם הרגישו מחויבים לענות לסלולארי, גם לאחר שעות העבודה.

מאז כמעט כל חברת היי טק שמכבדת עצמה וחברות שונות במשק חותמות הסכמי שירות עם אחת מחברות הסלולאר (דוגמת מוטורולה המתמחה במתן שירותים אלו) ומספקות לעובדים שלהן מכשירים סלולאריים. מבין ההשקעות השונות של עסק חדש, בין אם בפרסום ושיווק או בפיי-רול של השכירים, ישנם כאמור גם יתרונות רבים להשקעה בתקשורת ורשת פלאפונית אחידה בין עובדי העסק:

 

 

 

 

 

.

תגובה אחת

  1. שימוש בסלולר פותח אופציות בעתיד לתקשורת עם מקום העבודה שמשנה את המושג "להגיע למקום העבודה". כך למשל אם עובד נעזר באינטרנט בצורה משמעותית לצורך עבודתו, הוא יכול לומר לבוס שלו (כמובן בהסכמתו של הבוס) שהוא יושב בבית קפה, משתמש באתרים הדרושים לו באמצעות הסלולר, ובונה את התוצרים שהמעביד זקוק להם וזאת מבלי להיות נוכח במקום העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.