תיקון שקע טעינה למייזו נוט 3 Meizu M3 NOTE

meizu_logo_logotype

 

ברשת מעבדות טקפון מתמחים בכל סוגי התיקונים לסלולאר מבית MEIZU

נשבר לכם המייזו? המייזו עושה בעיות בטעינה? זקוקים לתיקון המכשיר? 

שקע טעינה לא עובד – סוללה נגמרת מהר?

 

מעבדת טקפון התחילה לתקן מכשירי MEIZU הרבה לפני השיווק בארץ ע"י היבואנים והרשתות שצצו בכל רחבי הארץ והרבה לפני היבואנים קטנים שהביאו את המכשיר לארץ בכמויות קטנות יחסות מעבדת טקפון מתמחים בתיקוני מייזו החל מראשוני הלקוחות שהביאו את המכשיר לארץ בצורה עצמאית (מפה לפה) או בהזמנה דרך אתרים סיניים ועוד… יש לנו ניסיון רב בתיקונים למייזו על שלל הדגמים הקיימים. מעבדת טקפון לא מוכרת מכשירי MEIZU אלא רק מתמחה בתיקונים .

 

 

מעבדת טקפון מתמחה בתיקונים של מכשירים מכל העולם וכל החלקי חילוף שלנו מגיעים ישירות מהספק המקורי בסין ע"י איש צוות שלנו שטס לסין בתדירות גבוהה ודואג לחלקים האיכותיים והטובים ביותר. לכל החלקים יש אחריות ישירות מהיצרן.

 

 ניתן לקבל את השירות בכל אחד מסניפי טקפון הקרוב לביתכם: לחץ כאן (סניפים)

 

קצת על תיקון שקע טעינה למייזו מ3 נוט meizu m3 note :

כל השקעים שלנו מקוריים, יבוא אישי ישירות מסין ….

החלפת שקע טעינה בלבד  – התיקון מתבצע ע"י טכנאי מומחה להלחמות, הטכנאי מחליף שקע טעינה בלבד בהלחמה על הלוח.

החלפת שקע טעינה משולב על פלט (מיילר) – שקע טעינה יושב על פלט והטכנאי מחליף את כל הפלט יחד עם השקע, בדרך כלל יש מספר רכיבים הנמצאים על הפלט (רכיבי טעינה ואנטנות, מיקרופון ועוד).

דבר חשוב לא פחות! במידה ויש בעיה נוספת שלא התגלה לפני התיקון או שבוצע בטעות ע"י טכנאי שפגע בחלק אחר (בסופו של דבר אנחנו בני אדם) ולכן חשוב להגיע למקום מנוסה וכמובן שיש לנו מלאי חלקים לכל סוגי התיקונים! 

 

יש לך דגם אחר של MEIZO – פנו אלינו ונשמח לתת לכם שירות!

 

.להצעת מחיר ובירורים נוספים לחצו כאן וכתבו לנו – 'צור קשר'

 

 

 

תגיות נוספות:

תיקון/החלפה/בעיית/בעיה/תקלה שקע/תקע/כניסה/חשמל טעינה/הטענה/מטען למייזו/מייזו/MEIZO נוט-3/נוט3/מ3-נוט/M3-NOTE/note-3,תיקון/החלפה/בעיית/בעיה/תקלה שקע/תקע/כניסה/חשמל למייזו/מייזו/MEIZO נוט-3/נוט3/מ3-נוט/M3-NOTE/note-3,שקע/תקע/כניסה טעינה/הטענה/מטען/חשמל/זרם למייזו/מייזו/MEIZO נוט-3/נוט3/מ3-נוט/M3-NOTE/note-3,מייזו/MEIZU נוט/NOTE/m3 3/m3/note/נוט תיקון/תיקונים/החלפת שקע/טקע/הטענה/טעינה,לא/אין טעינה/חשמל/סוללה/מטעין/טוען המייזו/מייזו/meizu נוט/מ3/note,מייזו/MEIZU נוט/NOTE/m3 3/m3/note/נוט לא/בעיה/בעיות/תקלה נטען/בטעינה/בחשמל/מטעין,

 

 

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.